Terminy konsultacji prowadzonych przez psychologów i pedagogów
dla rodziców/opiekunów prawnych/pełnoletnich uczniów
w I semestrze roku szkolnego 2024/2025

01.10.2024 r.
05.11.2024 r.
03.12.2024 r.
07.01.2025 r.

Konsultacje będą odbywały się w godzinach:

8:00 – 10:30
12:00 – 16:30

Konsultacje z logopedami odbywają się po ustaleniu terminu w sekretariacie placówki

tel. 48 331 24 98
kom. 507 121 102

ZGŁOSZENIE DZIECI/UCZNIÓW DO PORADNI

Zgłoszenia można dokonać poprzez:

  1. Złożenie zgłoszenia w sekretariacie poradni.
  2. Przesłanie zgłoszenia drogą listowną.
  3. Przesłanie skanu zgłoszenia na adres e-mail: sekretariat@ppp2.radom.pl

UWAGA!

Zgłoszenie musi zawierać dane rodzica/opiekuna prawnego/pełnoletniego ucznia, numer telefonu kontaktowego, dane dziecka/ucznia, numer PESEL, nazwę placówki, do której uczęszcza dziecko/uczeń oraz powód zgłoszenia.

Brak podpisu rodzica/opiekuna prawnego/pełnoletniego ucznia na pierwszej i drugiej stronie zgłoszenia uniemożliwia podjęcie dalszych działań pomocowych ze strony poradni. Po dostarczeniu zgłoszenia specjalista będzie kontaktował się pod wskazanym numerem telefonu.

Jeśli zgłoszenie zostało dokonane drogą e-mail, na pierwsze spotkanie ze specjalistą należy zabrać oryginał zgłoszenia.