Deklaracja dostępności Strona internetowa Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2 w Radomiu
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 2 w Radomiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2 w Radomiu.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Filmy które zostały zamieszczone na stronie www nie posiadają napisów dla osób głuchych.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
- Znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze.
- Zamieszczone informacje w Postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Filmy opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Gumińska.
- E-mail: sekretariat@ppp2.radom.pl
- Telefon: 48 331 24 98
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2 w Radomiu
- Adres: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 2 w Radomiu
ul. Toruńska 9
26-600 Radom - E-mail: sekretariat@ppp2.radom.pl
- Telefon: 48 331 24 98
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą 2 wejścia- główne od ul. Toruńskiej 9 oraz boczne od parkingu przyległego do budynku. Wejście główne jest na poziomie gruntu, do wejścia bocznego prowadzą schody oraz podjazd dostosowany do wózków a także duże, dwuskrzydłowe drzwi.
Sekretariat znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia głównego.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze oraz pierwszym piętrze.
Obsługa osoby z trudnościami ruchowymi jest całościowo zapewniona na parterze lub pierwszym piętrze.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze, po prawej stronie od wejścia.
W budynku nie ma windy.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W poradni nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Poradnia nie zapewnia tłumacza języka migowego.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
podwyższony kontrast
podświetlane linki
czytelna czcionka
Inne informacje i oświadczenia
Deklarujemy chęć osiągnięcia wyższego poziomu dostosowania.